fredag 9 maj 2008

Gott och blandat!

  • Idag klockan 15.15 tar jag flyget till kalla men trevliga Luleå. Där blir det att hälsa på Sudden och kolla upp skolan och hela studentområdet. Blir där till söndagkväll. Det ska bli grymt skoj och höjdpunkten blir grillfest på lördagkväll!
  • Jag har fått ta lite mer ansvar på jobbet nu sista månaden. Jobbar mycke på kvällarna och där har jag fått ta en liten chefposition för några nya som börjat här. Riktigt skoj!
  • Nu är det ca 3 veckor kvar tills jag blir äkta norrlänning igen! Känns både skoj och tråkigt!
  • I min förra "veckans fråga" så måste ja erkänna att Allbäck visade sig vara "lite" mer populär än självaste Zlatan. (Inte så konstigt när grabbarna Stek kämpar in i döden för Allbäck. Pinsamt men sant).
  • Fick just höra att det kommer vara 25+ i Stockholm denna helg och ca 5-9 grader i Luleå. Undrar om man kan avboka??
  • Rockstar av Nickelback = Grymt skön låt!
  • Blir nog lite jobb i sommar men desto mer träning och nöjen. Jag behöver en sån sommar! Det blir antingen bilresa till Österrike (EM) eller en vecka vid nåt riktigt varmt ställe med grabbarna! Dessutom se Iron Maiden och slappa en vecka vid skärgården. Finns även chans att jag blir Walles husmor lite då och då.=//
  • Hitills är jag väldigt nöjd med min nya kamera!
  • Ni har väl inte glömt Lazerboys? Nu även med lite personliga filmklipp! Våran egna partystjärna Petter bidrar med lite material. Haha!
  • Hammarby vinner mot Djurgården och Real Madrid vinner ligan plus förnedrar Barcelona! Bra fotbollsvecka!=)
  • Partyspelet "Master till två" är ju ingen höjdare precis. Men det kommer bli en klassiker denna sommar känns det som.=// Eller vad säger du Cissi?
  • Jag vill också åka genom Nevada öknen!=(
  • GTA IV är ju helt enkelt underbart!
  • Till sist. Vad ska min blogg heta när jag flyttar hem?? kan ju inte heta "En skeå i Sthlm"!

11 kommentarer:

Jakob sa...

psssss, chef my ass!

En skeå i krnåå (kiruna)?

Anonym sa...

läste just att du ska på någon grillfest på lördag... det blir inget master för din del det ska du veta! jag ska vara med om ni ska spela, så ring mig då! :) cissi loves master till 2

Anonym sa...

Har bara 2 saker att säga. För det första så vinner Allbäck helt rättvist, han är en bättre spelare än Zlatan. Både av och på planen. Ska inte ens gå in på utseendet.

För det andra blinkers, tjejkompis? Kom igen nu, du är väl inte 10 år eller? Ganska pinsamt..

Stay Stek

kram

Anonym sa...

den kan heta ett bögöga i arjeplog

Stay Stek

Anonym sa...

Tssss... brid!

Anonym sa...

är inte själva bloggandet lite 06? jag menar hallå visst är det 2008? dessutom suger du! sluta blogga innan jag steker dig

Anonym sa...

döp den till...ja jag ångrar att jag flyttade till lapp-hel#"!et och nu vill jag flytta tillbaks till stockholm för där är det mycket roligare....slipper du be om ursäkt när du levt i skogen utan bredband, micro och färgteve!!

Anonym sa...

Jag tycker att "Blinkers back in town" skulle vara ett schysst namn ;) Om du inte gillar blinkers kan du ju köra på bagarn!

Richard Lindström sa...

Haha shit vad det blev åsikter här då=)

Jakob: Haha du vet att jag är din boss nu och framöver=)

Cissi: Du vet att jag inte skulle spela det utan dig!=)
Men jag ringer om det skulle bli av.haha

Bögneger: Haha kan det möjligtvis vara mr Walle himself?
Tjejkompisar? Du är bara avis=)

Svettbög: Haha bra alternativ och bra namn (Walle?=)!

Ragnar: Huh?

Mentos the freshmaker: Kan detta vara Envall kanske? Blogga är ju lätt 2005 om man ska vara riktigt ärlig! Kanske lite 2006 oxå=)
Men folk läser ju så...

Anonym: Haha sitter ju i Luleå just nu och har både bredband, micro och färgteve. Dom överraskar här uppe=)

Emil: Tja, glömde svara på ditt sms igår=//Sorry. Men det var ett bra förslag med Back in town. Kanske Back in Skeå? Hm...

Oscar Broström sa...

Jag tycker bloggen ska heta: Blod, potatismos, Peter LeMarc och kniiird.

Oscar Broström sa...

Eller: "Blinkers - en blogg om en man som bara duger till en uppgift."